REAL MEN DO PILATES!

images-1

 

Λανθασμένα είχε επικρατήσει μέχρι πρόσφατα η αντίληψη-προκατάληψη ότι η μέθοδος Pilates απευθύνεται ως επί το πλείστον σε γυναίκες. Αυτό μάλλον ωφειλόταν στο γεγονός ότι είχε διαδωθεί και «αγκαλιαστεί» περισσότερο από τις γυναίκες. Σιγά σιγά όμως αυτό ανατρέπεται και όλο και περισσότεροι άντρες επιλέγουν το Pilates. Εξάλλου μην ξεχνάμε πως ο δημιουργός της μεθόδου (Joseph H. Pilates) ήταν άντρας και αρχικά εφαρμόστηκε και αποκλειστικά σε άντρες.

Ένας άντρας έχει σημαντικά οφέλη από την μέθοδο του Pilates και σε παροτρείνω να δοκιμάσεις έστω και μόνο μία συνεδρία. Είμαι σίγουρη πως βγαίνοντας από την αίθουσα θα είσαι κάθιδρος, αναζωογονημένος και ίσως και λίγο ξαφνιασμένος!

Μερικά από αυτά που θα κερδίσεις από την πρακτική της μεθόδου Pilates είναι τα παρακάτω:

  • Ενδυνάμωση του πυρήνα σου, μυική τόνωση. 

Ο πυρήνας αποτελεί τη βάση για τη σταθεροποίηση του σώματος και ρυθμίζει τον τρόπο που το υπόλοιπο σώμα και οι μύες συνεργάζονται και αποτελεί ένα βασικό σημείο μετάδοσης ισχύος σε όλο το σώμα. Όσο πιο δυνατός είναι τόσο πιο λειτουργικός θα είσαι στις καθημερινές σου δραστηριότητες.

  • Θα ανακαλύψεις «νέους μυς».

Όπως σχεδόν όλοι οι άντρες είμαι σίγουρη ότι στην προπόνησή σου επικεντρώνεσαι σε συγκεκριμένες μυικές ομάδες όπως το στήθος, η πλάτη, οι δικέφαλοι και οι τρικέφαλοι! Το Pilates λοιπόν, κάνει ακριβώς το αντίθετο! Δεν απομονώνει μύες, σε μαθαίνει να χρησιμοποιείς το σώμα σου ως σύνολο και σε βοηθά να ανακαλύψεις μυς που δεν ήξερες καν ότι υπάρχουν!

  • Βελτίωση της ευλυγισίας σου.

Παραδοσειακά οι άντρες είστε πιο δύσκαμπτοι και πολλές φορές σε σημείο που προκαλεί πόνο. Για τους περισσότερους αποτελεί «άθλο» να αγγίξετε τις μύτες των ποδιών σας με τα γόνατα τεντωμένα. Το Pilates σε βοηθά με ήπιο τρόπο και προοδευτικά να αυξήσεις την ελαστικότητα του σώματός σου. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αποφύγεις τραυματισμούς και να νιώθεις καλύτερα.

  • Καλύτερη κιναίσθηση του σώματός σου.

Το Pilates απαιτεί συγκέντρωση και ακρίβεια. Σε βάζει στη διαδικασία να σκέφτεσαι την κίνηση και τους μύες που είναι εκάστοτε στο στόχαστρο της άσκησης. Μέσα από αυτή την διαδικασία αποκτάς μεγαλύτερη αντίληψη του σώματός σου και καλύτερο έλεγχο των άκρων σου.

  • Καλύτερη στάση του σώματός σου.

Μη μου πεις ότι δεν έχεις παρατηρήσει πόσο κακή στάση έχετε οι περισσότεροι! Ευκαιρία είναι, και με τον σωστότερο τρόπο, να το αλλάξεις αυτό ώστε να δείχνεις ψηλότερος (!), με αυτοπεποίθηση και ναι γιατί όχι, πιο σέξυ!

images

Επιπλέον, το Pilates αποτελεί πια ένα πραγματικό εργαλείο και για άντρες αθλητές κορυφαίου επιπέδου και ολοένα και περισσότεροι προπονητές το συστήνουν στους αθλητές τους για να ενδυναμώσουν περισσότερο τον πυρήνα τους, να μάθουν να αναπνέουν πιο σωστά, να αποκτήσουν ορθοσωμία, έλεγχο του σώματος και μεγαλύτερη συγκέντρωση, καθώς φυσικά και για αποκατάσταση σε περίπτωση τραυματισμού. Μερικοί από τους παγκοσμίου φήμης αθλητές που έχουν κάνει το Pilates αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησής τους είναι ο γκόλφερ Tiger Woods, ο μπασκεμπολίστας star Jason Kidd,  ο αθλητής του μπέισμπολ Curt Schilling και ο αθλητής του Αμερικάνικου ποδοσφαίρου Ruben Brown.

Ο J.Kidd έχει δηλώσει σε συνέντευξή του:

«Στο πρώτο μάθημα Pilates ανακάλυψα πόσο σφιγμένος ήμουν. Στο τέλος του μαθήματος όμως ένιωθα αναζωογονημένος. Από εκεί και μετά ήμουν απόλυτα πεπεισμένος ότι το Pilates αποτελεί μία εξαιρετική μέθοδο προπόνησης. «

Εκτιμά μάλιστα ότι το 30% της δύναμης και της ευλυγυσίας του το ωφείλει στο Pilates!

Το είπε και ο James Lebron:

«Real men do pilates»

Εσύ πότε θα το πάρεις απόφαση;

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s